Inge-Lene Rask-Pedersen

Kundeservice/kontorarbejde
Silkeborg
Opdateret for 5 måneder siden

Beskrivelse

Jeg har en del erfaring med kontor- og kundeservice.  Salg er ligeledes en af mine stærke sider. Jeg er et ordensmenneske med et meget stort servicegen, og jeg kan godt lide, når der sker lidt omkring mig i form af forskellige arbejdsopgaver.

Jeg er god til at tilrettelægge og holde styr på detaljer, og jeg trives i et tværfagligt samarbejde, hvor jeg kan lære nyt. Jeg er vant til at samarbejde og kommunikere med mennesker på en positiv og naturlig måde – både i telefonen eller ved personligt fremmøde.

Jeg er: pligtopfyldende, lærenem, imødekommende, positiv, åben og empatisk

Jeg kan: servicere kunder, sælge, svare telefon, kontorarbejde, være en hjælpende hånd

Jeg vil: meget gerne arbejde i (gerne tøj)butik, kontorarbejde (kan tilbyde hjemmekontoror), blæksprutte, reception

Arbejdstid: 2 dage om ugen af 3 timer. Gerne morgen/formiddag

Geografisk: Helst Silkeborg og omegn

Ønsker at arbejde med:

Blæksprutte
Butiksmedhjælper
Kontorarbejde
Kontorassistent
Kundeservice & reception

Primære kompetencer

Ad hoc
Blæksprutte
Kassebetjening
Kontorarbejde
Kundebetjening
Kundeservice

Uddannelse/Kurser

HHX

1986-1989Silkeborg Handelsskole

Erhvervserfaring

Butiksassistent

2019-2020Collection

Praktik i ressourceforløb

Sales support

2015Costpartner

Mødebooking/sales support

Mødebooker

2012-2013Købmandsstandens Inkassoservice

Mødebooking, kontoropgaver

Teamleder

2009-2010Ncom

Butiksansvarlig

2008-2009Leoness

Daglig ledelse, salg, indkøb

Coach

2007-2008McPhone Telemarketing

Coaching samt personaleansvar

Phoner

2003-2008McPhone Telemarketing

Salg via telefon, mødebooking

Butiksassistent

2000-2003Maggi

Salg, kundebetjening, indkøb, reklamationer, dekoration

Vi glæder os til at høre fra jer

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram