Inge-Lene Rask-Pedersen

Kundeservice/kontorarbejde
Silkeborg
Opdateret for 2 uger siden

Beskrivelse

Jeg har en del erfaring med kontor- og kundeservice.  Salg er ligeledes en af mine stærke sider. Jeg er et ordensmenneske med et meget stort servicegen, og jeg kan godt lide, når der sker lidt omkring mig i form af forskellige arbejdsopgaver.

Jeg er god til at tilrettelægge og holde styr på detaljer, og jeg trives i et tværfagligt samarbejde, hvor jeg kan lære nyt. Jeg er vant til at samarbejde og kommunikere med mennesker på en positiv og naturlig måde – både i telefonen eller ved personligt fremmøde.

Jeg er: pligtopfyldende, lærenem, imødekommende, positiv, åben og empatisk

Jeg kan: servicere kunder, sælge, svare telefon, kontorarbejde, være en hjælpende hånd

Jeg vil: meget gerne arbejde i (gerne tøj)butik, kontorarbejde (kan tilbyde hjemmekontoror), blæksprutte, reception

Arbejdstid: 2 dage om ugen af 3 timer. Gerne morgen/formiddag

Geografisk: Helst Silkeborg og omegn

Ønsker at arbejde med:

Blæksprutte
Butiksmedhjælper
Kontorarbejde
Kontorassistent
Kundeservice & reception

Primære kompetencer

Ad hoc
Blæksprutte
Kassebetjening
Kontorarbejde
Kundebetjening
Kundeservice

Uddannelse/Kurser

HHX
1986-1989
Silkeborg Handelsskole

Erhvervserfaring

Butiksassistent
2019-2020
Collection
Praktik i ressourceforløb
Sales support
2015
Costpartner
Mødebooking/sales support
Mødebooker
2012-2013
Købmandsstandens Inkassoservice
Mødebooking, kontoropgaver
Teamleder
2009-2010
Ncom
Butiksansvarlig
2008-2009
Leoness
Daglig ledelse, salg, indkøb
Coach
2007-2008
McPhone Telemarketing
Coaching samt personaleansvar
Phoner
2003-2008
McPhone Telemarketing
Salg via telefon, mødebooking
Butiksassistent
2000-2003
Maggi
Salg, kundebetjening, indkøb, reklamationer, dekoration

Vi glæder os til at høre fra jer

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram